Najčastejšie otázky

Informácie o nakupovaní

Aké typy doručenia sú dostupné?

Spolupracujeme s prepravnou spoločnosťou Geiss Parcel SK s.r.o, ktorá vždy plní naše očakávanie a tovar dodáva včas a v bezchybnom stave. Nevyhovuje vám tento typ prepravy? Ďalšia preprava je možná pomocou Slovenskej Pošty. Ste niekde nablízku našej predajne? Super! Zvoľte osobný odber a radi vás uvidíme u nás. 

Za aký čas dostanem svoj balík?

Ak si vyberiete možnosť prepravy spoločnosoťou Geiss Parcel SK s.r.o a tovar máme skladom, tak od odoslania balíka to trvá 24 hodín počas pracovných dní. Pomocou Slovenskej pošty je dodacia doba od odoslania balíka 72 hodín počas pracovných dní. My sa snažíme vaše zásielky odosielať čo najskôr, aby sme zabezpečili kvalitu naších služieb. 

Potrebujete poslať tovar medzinárodne?

Ak potrebujete špeciálny typ prepravy, prosím kontaktujte nás. Určite nájdeme spoločné riešenie pre dopravu nášho tovaru k vám. Neváhajte, je to veľmi jednoduché!

Máte problém s uskutočnením objednávky alebo ste našli chybu?

Ak máte problém s objednaním tovaru alebo ste na našej stránke našli nejakú chybu, neváhajte nás kontaktovať. Veľmi radi vám pomôžeme s vyriešením problému a chyby opravíme aby boli naše služby kvalitnejšie.

Platobné informácie 

Aké Platobné metódy akceptujeme?

Zatiaľ akceptujeme platbu Prevodom na účet alebo v hotovosti. Či už dobierkou alebo pri osobnom odbere. Snažíme sa tieto možnosti rozšíriť a určtie v budúnosti bude viacero možnosti platieb.

Ako na Platbu prevodom?

Je to veľmi jednoduché! Po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet, ktorého číslo sa vám zobrazí po kliku na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“. Na identifikáciu platby použite vaše číslo objednávky. Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nedorazia na náš účet. Berte prosím na vedomie, že prevod môže niekedy trvať aj 2 pracovné dni!

Je nákup online Bezpečný?

Áno. Používame šifrovanú komunikáciu, ktorá zabezpečuje skrytie dát pred neoprávnenými osobami. Vaše Osobné údaje sú u nás v bezpečí!

Objednávky a Reklamácie

Potrebujem užívateľské konto na vytvorenie objednávky?

Nie! Ponúkame aj možnosť používateľského konta ale nieje to nevyhnutné. Avšak ak si vytvoríte konto, má to pre vás kopec výhod. Môžete si pozrieť históriu vašich objednávok, prístup k digitálnym produktom a ďalšie. Vaše konto Vám uľahčí ďalší nákup, automaticky budeme vedieť Vašu adresu z predošlých objednávok. 

Ako môžem Reklamovať alebo Vrátiť produkt?

Pre reklamáciu a vrátenie produktu nás prosím kontaktuje. Náš pracovník sa Vám bude venovať a vyrieši všetky potrebné dokumenty. Dúfame že takýchto situácii bude čo najmenej a dosiahneme Vašu spokojnosť!

Ako zrušiť objednávku alebo zmeniť informácie v objednávke?

Ak potrebujete z nejakého dôvodu zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás a my ju za vás zrušíme. Ak potrebujete zmeniť informácie vo vašej objednávke, napíšte nám a my ich pre vás zmeníme. Všetky zmeny sa dajú vykonať do odovzdania zásielky prepravnej spoločnosti. Po odoslaní to už nieje možné!

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Na sledovanie objednávky budete potrebovať číslo Vašej objednávky. To nájdete na stránke, ktorá sa zobrazí po vytvorení objednávky alebo v potvrdení o vykonaní objednávky vo Vašej emailovej schránke. V menu zvoľte sekciu „INFO“, kde nájdete link na „Sledovanie objednávky“.

Mám inú otázku!